Generierte Verzeichnisse bei Suche ignorieren

Jeremy H. Griffith jeremy at omsys.com
Thu Oct 19 14:27:37 PDT 2006

On Thu, 19 Oct 2006 12:05:23 +0200, Wolfgang Kühn <w.kuehn at wcr.de> wrote:

>kennt jemand von Euch einen Trick bzw. ein Tool/PlugIn/Script mit
>welchen ich die generierten Verzeichnisse (ToC/LoF/LoT/etc.) aus meiner
>Suche über ein Buch ausklammern kann?

Babelfish says:

Subject: Ignore generated listings with search

Does someone know a trick and/or a Tool/PlugIn/Script with which I can
exclude the generated listings (ToC/LoF/LoT/etc.) from my search over
a book?

Answer: Create a second book without the generated files in
it, and search in that book.

In German:

Antwort: Stellen Sie ein zweites Buch ohne die erzeugten Akten in ihm,
her und suchen Sie in diesem Buch.

Mit freundlichen Grüßen

-- Jeremy H. Griffith, Omni Systems Inc.
  <jeremy at omsys.com>  http://www.omsys.com/