Generierte Verzeichnisse bei Suche ignorieren

Stuart Rogers srogers at phoenix-geophysics.com
Thu Oct 19 08:03:28 PDT 2006

Wolfgang Kühn wrote:
> Hallo,
>
> kennt jemand von Euch einen Trick bzw. ein Tool/PlugIn/Script mit
> welchen ich die generierten Verzeichnisse (ToC/LoF/LoT/etc.) aus meiner
> Suche über ein Buch ausklammern kann?
>
> Danke
> WoK

Translated by Babelfish:

someone knows a trick from you and/or a Tool/PlugIn/Script with which I
the generated listings (ToC/LoF/LoT/etc.) from my search over a book to
exclude can?

Eine einfache Idee: Stellen Sie ein neues, temporäres Buch her. Fügen
Sie dem Buch nur die Akten hinzu, die Sie suchen möchten. Eine zweite
Idee: Löschen Sie die TOC etc. aus Ihrem Buch. Führen Sie Ihre Suche
durch. Fügen Sie die TOC etc. zurück zu Ihrem Buch hinzu. (übersetzt
durch Babelfish.)

A simple idea:
Create a new, temporary book.
Add to the book only the files you want to search.
A second idea:
Delete the TOC etc. from your book.
Complete your search.
Add the TOC etc. back to your book.
(Translated by Babelfish.)

Perhaps someone else has better ideas for Wolfgang?
Möglicherweise hat jemand anderes bessere Ideen für Wolfgang?
http://babelfish.altavista.com/tr

--
Stuart Rogers
Technical Communicator

srogers phoenix-geophysics com

"Developers explain How the Product Works.
Technical writers explain How to Work the Product."

Get Firefox!
http://tinyurl.com/8q9c5